- w jaki sposób i skąd skutecznie pozyskać klientów?
- jak skutecznie umówić się z klientem na spotkanie?
- jak zaprezentować swoją ofertę?
- jak reagować na jego wątpliwości i zarzuty?
- jak zachowywać się w trakcie rozmowy z klientem, by zrobić jak najlepsze wrażenie?
- jak przekonać klienta do zakupu, jeśli wyraźnie się waha?
- jak negocjować cenę a jednocześnie nie dać się złapać na negocjacyjne triki klienta?
- co odpowiedzieć na stwierdzenie “To jest dla mnie zbyt drogie”…
Jeśli wymienione problemy nie są Ci obce, to szkolenie jest dla Ciebie. W szczególności jeżeli pracujesz/zarządzasz zespołem sprzedażowym
Pracownicy i kierownicy działów:
- sprzedaży
- marketingu
- recepcji (jeśli zajmuje się aktywną sprzedażą)
- gastronomii (co najmniej tych pracowników, którzy bezpośrednio odpowiedzialni są za sprzedaż imprez zleconych)
Nie tylko dlatego, żeby wiedzieć, co powinni umieć pracownicy. Bywa, że jeśli handlowiec przejdzie już te kilkadziesiąt wizyt i zdobędzie własne doświadczenia, to barierą na drodze do osiągania większej skuteczności staje się brak wsparcia ze strony przełożonego.
Handlowcy często są “wypuszczani na głęboką wodę”. Wielu dyrektorów traktuje pracę personelu sprzedażowego jako etap naturalnej selekcji. Tymczasem pracownik sprzedaży, nawet jeśli był przygotowany do pracy, oczekuje wsparcia: pierwsze skuteczne strategie i porażki powinny być omówione tak, by zwiększać skuteczność.
Podstawowym zadaniem menedżera jest poinformowanie pracownika sprzedaży, co tak naprawdę sprzedaje. Niestety, nawet dyrektorzy hoteli często sami tego nie wiedzą…