Skuteczne negocjacje

Na truizm zakrawa stwierdzenie, że z negocjacjami mamy do czynienia na co dzień w przeróżnych sytuacjach: negocjujesz z mężem/żoną, z dziećmi i ich nauczycielami, z podwładnymi i przełożonymi, z kolegami w pracy i poza pracą, no i wreszcie z klientami. I w każdej z powyższych sytuacji musisz się liczyć z żelazną zasadą: nie dostajesz tego, na co zasługujesz tylko to, co wynegocjujesz

Jak działają sprzedawcy w Twoim hotelu?

  • Czy nie masz czasem wrażenia, że recepcjoniści zbyt szybko udzielają rabatów kłótliwym klientom?
  • Czy nie obawiasz się, że sprzedawcy w pogoni za intratnym zleceniem okazują zbyt wiele ustępliwości wobec klientów instytucjonalnych?
  • Czy Twoi pracownicy potrafią wyczuć kiedy klient wpadł w słuszny gniew, a kiedy stosuje po prostu “meksykański prysznic” albo tzw. “technikę terroru”?

Daj swoim pracownikom skuteczne narzędzie, które:

  • wesprą ich w procesie sprzedaży
  • ułatwią im zrozumienie zachowania kontrahenta lub klienta
  • dodadzą im pewności siebie w trudnych rozmowach handlowych
  • ograniczą ich niepewność w kontaktach z trudnymi gośćmi
  • dodadzą klasy Twoim sprzedawcom i podniosą prestiż reprezentowanego przez nich obiektu hotelowego.

Warto negocjować świadomie i umiejętnie...

…szczególnie, że brak umiejętności negocjacyjnych może zaważyć na Twoich dochodach albo szansie na utrzymanie pracy. Zamiast zgadywać i zdawać się na intuicję:

  • dowiedz się, kiedy nie należy negocjować
  • określ i dokonaj wyboru indywidualnego i skutecznego stylu negocjowania
  • zdobądź wiedzę z zakresu konstruktywnego rozwiązywania konfliktów
  • poznaj zasady komunikacji werbalnej (perswazji) oraz komunikacji niewerbalnej, która zdradza intencje nawet najlepszego kłamcy
  • naucz się jak rozpoznawać techniki negocjacyjne stosowane wobec Ciebie
  • i wreszcie: kontroluj przebieg negocjacji.